Pages

woensdag 7 december 2011

Leerkracht Latijn en Grieks gezocht

Vermits ik een andere invulling wil geven aan mijn job vanaf januari, en die enkel mogelijk is als mijn directeur een vervanging voor mij heeft, vraag ik om deze jobadvertentie massaal te verspreiden.

" Leerkracht Latijn in eerste en tweede jaar- Leekracht Grieks in tweede, derde en viede jaar. 19/22 minstens tot einde schooljaar in Atheneum met Middenschool Mortsel. Je komt terecht in een zeer aangename werkomgeving met gemotiveerde leerlingen die een fijne inbreng hebben in de lessen. Ook het lerarenteam is dynamisch en jong. Je mag al het materiaal gebruiken dat de vertrekkende lkr, Iris Philips, ter beschikking heeft. Je geeft les op maandag, woensdag en vrijdag. Directeur: mevr. Jessie Feyen 03/449 88 93"

Hartelijk dank!



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Iris
Ik ben ook toe aan een andere invulling van mijn job. Jouw jobadvertentie spreekt me enorm aan. Lesgeven op maandag, woensdag en vrijdag aan gemotiveerde leerlingen in een aangename werkomgeving lijkt me wel wat.
Ingaan op je jobadvertentie is enkel mogelijk als mijn directeur een vervanging voor mij heeft. Ik verspreid hierbij dus ook een jobadavertentie : "Leerkracht Latijn in 1ste,2de,3de,4de,5de en 6de jaar,leerkracht Grieks in 2de jaar,begeleider O.C. in 6de jaar. 26/21. Je komt terecht in een uiterst uitdagende werkomgeving en werkritme! Iemand kandidaat?" Oh ja, je geeft les op maandag,dinsdag,woensdag,donderdag en vrijdag.

Anoniem zei

waarschijnlijk heel fijn voor U, maar spijtig voor de leerlingen....

veel groeten,

marina hans

Anoniem zei

Wat jammer... jouw gedrevenheid en passie voor de klassieke talen was één van de redenen waarom wij durfden te overwegen onze zoon volgend jaar deze richting in jullie school te laten volgen :-s

Maar veel succes, uiteraard...

Anoniem zei

Iris, proficiat met de nieuwe uitdaging ! Echter niemand kan je verhinderen om je professioneel leven een andere invulling te geven. Wees dan wel consequent, geef je ontslag en ga voor die nieuwe uitdaging. Dan verzaak je natuurlijk aan de voordelen van het ministerie van onderwijs, maar in deze periode van besparingen en loon naar werken zal dat je engagement nog scherper stellen.

Een reactie posten